Recover My Files 3.98 Build 6459

آیا تا با حال با مشکل از بین رفتن فایل ها مواجه شده اید؟ به عنوان مثال شما در هارد دیسک خود اط اطلاعات گوناگونی نگهداری می کنید که هر یک از آن بنا به هر دلیلی می توان برای شما دارای ارزش بالا باشد . به عنوان مثال شما در قسمتی از هارد خود سری عکس های خانوادگی و قدیمی خود را که یاد آور خاطرات شما با اطرافیانتان می باشد نگهداری می کنید و این عکس ها برای شما دارای ارزش زیادی می باشند. یا اینکه ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعا برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است ! حال چه می کنید؟ همیشه برای هر دردی درمانی است و در کامپیوتر نیز این چنین است. برای برگردانی فایل ها و اطلاعات از دست رفته می توانید از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات استفاده نمایید. این نرم افزارها با جستجو دقیق در میان قسمت های مختلف هارد اقدام به بازگردانی اطلاعات شما می کنند.

در این مطلب با مشهورترین نرم افزار در این زمینه آشنا می شوید.

 

Recover My Files نام مشهورترین نرم افزار در زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک می باشد. این نرم افزار توسط کمپانی بزرگ GetData ساخته شده است که سالها در زمینه ساخت این نرم افزار سابقه داشته و دارای تجربیا زیادی نسبت به دیگر شرکت ها در موضوع ساخت چنین ابزارهایی می باشند و همین امر موجب شده تا این برنامه در میان کاربران از شهرت بسزایی برخوردار شود. توسط این نرم افزر کاربر قادر خواهد بود تا فایل های پاک شده از هارد دیسک خود را بازگردانی کند بدون اینکه زمان پاک شدهن فایل را ملاک قرار دهد. در این نرم افزار می توان تنها نوع خاصی از فرمت ها و فایل ها را مورد جستجو قرار داد تا تنها فایل های همان فرمت مورد نظر مورد بازیابی قرار گیرد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- توانایی بازگردانی فایل های مختلف پاک شده

- پشتیبانی از فرمت های مختلف و قابلیت بازگردانی آنها

- لیست نمودن تمامی فایل های پاک شده قبل از انجام عملیات بازیابی

- توانایی جستجوی یک فرمت خاص برای بازگردانی فایل ها

- توانایی بایابی فایل هایی که بعد از Error های پارتیشنی از بین می روند

- توانای بازیابی اطلاعات از هارد دیسک ، کارت های حافظه ، دوربین های دیجیتال ، حافظه های جانبی USB و بسیاری دیگر از این قبیل دستگاه ها

 و ... .

download

mirror

mirror

mirror

size 7.8 mb

name:msstdfmt
sn:00000G-2FRN6R-RBDK9M-0R9Z3N-N7X1PV-G3D4T1-38219R-Q7XU0R-1X9412

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد