آنتی ویروس NOD32 هم از نسخه ۳/۰ از روش Kaspersky تقلید کرده است . یعنی شما برای آپدیت نرم افزار احتیاج به Username و Password دارید که البته هرروز هم باید آنها را به روز کنید.

 ما سعی می کنیم هرروز Username و Password جدید قرار دهیم.اگر هم Expire شد در کامنتها اطلاع دهید تا تصحیح کنیم:

به روز شده در تاریخ   سه شنبه  ۳۱ شهریور  ۱۳۸۸

 

Username:TRIAL-21597129
Password:d6bh536rpb

UserName:EAV-21141770
Password:u8jst8evdn

UserName:EAV-21141788
Password:ubdke4vbj5

UserName:EAV-21114882
Password:s6rttmstuu

Username:EAV-20650833
Password:ntxhmrjsch

Username:EAV-20650854
Password:253f8d3d8d

Username:EAV-18065729
Password:nh522sudks

Username:EAV-17503083
Password:eh5p85k444

Username:EAV-18051535
Password:exrr6kx63b

Username:EAV-18063118
Password:uc3kdfpnhu

Username:EAV-20764115
Password:ms7cht64c8

 

عید فطر مبارک

 

 

 

 

عید فطر مبارک

بازی موبایل Towers Trap با فرمت جاوا

 

 

 

بازی جذاب و کم حجم Towers Trap با فرمت جاوا با اندازه صفحه مولتی اسکرین که بر روی اکثر گوشی ها قابل اجراست و می توانید آن را از سایت میهن دانلود دریافت نمائید. 

 

 

دانلود از سرور مستقیم 

 

دانلود از لینک کمکی

اجرای برنامه ها و بازی های جاوا موبایل در رایانه با SJBoy Emulat

 

تا به حال یه این فکر کرده اید که بازی ها و نرم افزارهای جاوا را در رایانه خود اجرا کنید؟ شاید روزانه بازی ها و نرم افزارهای جاوای زیادی از اینترنت دانلود می کنید و پس از نصب روی موبایل متوجه جذاب نبودن ان شده و آن را حذف می کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت، کافیست از نرم افزار کم حجم SJBoy Emulator استفاده کنید. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود نرم افزار های مخصوص موبایل که به فرمت جاوا هستند را بر روی کامپیوتر اجرا نمایید.
برنامه دارای چندین اسکین از گوشی های محبوب می باشد و قابلیت گرفتن عکس از محیط نرم افزار را نیز برای شما فراهم می آورد.
برای اجرای نرم افزارها و بازی ها توسط این برنامه، ابتدا نرم افزار را نصب کرده و سپس روی فایل های جاوا کلیک کنید تا بصورت خودکار در این نرم افزار اجرا شود. 

 

 

دانلود از سرور مستقیم 

 

دانلود از سرور کمکی

دانلود مراسم خاکسپاری مایکل جکسون

بنا به درخواست دوستان مراسم تدفین سلطان پاپ مایکل جکسون رو براتون پیدا کردم 

 

 

 

برای نحوه در یافت می توانید به ادامه مطلب رفته و شرایط رو مشاهده کیند

ادامه مطلب ...

مدیریت آسان حساب کاربری Gmail با Gmail Notifier 1.0.25.0

 

 

 

امروزه استفاده از ایمیل در بین کاربران اینترنت به یک امر واجب تبدیل شده است. ایمیل یک شناسه است که با داشتن این شناسه اشخاص میتوانند از یک سری خدمات که سایت مورد نظر در اختیار آنان میگذارد استفاده کنند. هر فرد برای ارسال و دریافت نامه، فایل، اطلاعات و ... به یک ایمیل نیاز دارد که یکی از بزرگترین و بهترین سرویس های ایمیل، سرویس ایمیل شرکت گوگل معروف به جیمیل می باشد.
با نرم افزاری که در این بخش سایت میهن دانلود معرفی می کنیم، دیگر برای چک کردن ایمیل هایتان نیازی به مراجعه به سایت گوگل نیست. نام این نرم افزار Gmail Notifier است که یک نرم افزار ساده، رایگان و کم حجم جهت مدیریت آدرس جیمیل می باشد. این نرم افزار شما را از آخرین ایمیل های دریافتی باخبر و با دریافت ایمیل جدید توسط پیغامی شما را آگاه می سازد. استفاده از این نرم افزار نیز بسیار ساده است، به گونه ای که پس از نصب نرم افزار کافیست برنامه را اجرا کرده و نام کاربری و رمز عبور صندوق پستی جیمیل خود را به نرم افزار اضافه کنید که در صورت دریافت ایمیل، برنامه شما را آگاه نماید. البته به منظور آگاه سازی لحظه ای شما باید آنلاین باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier 1.0.25.0:
- چک کردن لحظه به لحظه آدرس صندوق الکترونیک جیمیل
- عدم نیاز مراجعه به سایت جیمیل
- دارای حجم بسیار کم با نصب بسیار آسان
- صرفه جویی در وقت
- قابلیت نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

 

 

دانلود از لینک مستقیم  

 

دانلود از سرور کمکی

حذف کامل و بی دردسر برنامه های نصب شده با Final Uninstaller v2.5

 

یک نرم افزار عالی برای بهبود عملکرد سیستم شماست . ولی این نرم افزار تعمیر کننده رجیستری و بالا برده سیستم شما نیست . این نرم افزار از کند شدن سیستم شما و آسیب رسیدن به رجیستری سیستم جلوگیری می کند! بله Final Uninstaller یک نرم افزار پیشگیری کننده است . اگر شما از کسانی هستید که برنامه های زیادی را Install و UnInstall می کنید باید بگویم که مشکلات زیادی را با دست خود به وجود می آورید . قسمت Add or Remove Program ویندوز به خوبی همه نرم افزارها را پاک یا همان UnInstall نمی کند و مقداری از نرم افزار درون رجیستری و قسمت های مهم ویندوز باقی می ماند و همین موضوع باعث می شود که سرعت سیستم شما کاهش یابد.
Final Uninstaller یک ابزار قدرتمند برای پاک کردن برنامه به طور کامل از روی سیستم شماست . این برنامه در هنگام پاک کردن یک برنامه به طور کامل تمام قسمت های لازم را جسنجو می کند و پسماند های نرم افزاری که در حال پاک شدن است را به طور کامل از بین می برد. این نرم افزار مانند قسمت Add or Remove Program  ویندوز لیستی از برنامه های نصب شده را در اختیار شما قرار می دهد . این نرم افزار با اسکن هوشمندانه و دقیق تمام فایل های مربوط به نرم افزاری که می خواهید  از بین ببریدش را پید کرده و از بین می برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Final Uninstaller v2.5.4.452  :

- اسکن هوشمندانه سریع برای یافتن پسمانده های نرم افزارهای پاک شده
- پاک کردن اطلاعات اضافی و غیرقابل نیز نرم افزارها از رجیستری ویندوز
- نمایش فایل های بی نیاز و پسمانده داخل رجیستری ویندوز و اجازه به شما برای تصمیم گیری
- از بین بردن کامل نرم افزار پاک شده و راخت شدن خیال شما از این بابت
- پاک کردن تمام اطلاعات مربوط به یک نرم افزار از ریجستری ویندوز و سیستم32 و...
- اسکن کردن با1 کلیک و پاک کردن با 1 کلیک و بسیار ساده
- سازگاری با همه ویندوزها
- حجم بسیار پایین نرم افزار در مقایسه با قدرت آن
- و... 

 

 

 

دانلود از لینک مستقیم   

 

 

دانلود از سرور کمکی

 

علل انقراض دایناسورها ( طنز )

 

 

 

تو ادامه مطلب می تونید چند علل اصلی انقراض دایناسورها رو بخونید 

ادامه مطلب ...

نرم افزار ساخت اتوران های حرفه ای CDMenuPro Business Edition v6.

 

استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها مالتی مدیا در میان کاربران بسیار رواج دارد. شرکت ها برای این که رزومه ای از کارهای خود را برای جذب مشتریان تهیه نمایند همگی از سی دی های مالتی مدیا استفاده می کنند. البته نرم افزار های زیادی هستند که باید در ساخت این لوح های فشرده از آن ها استفاده کرد . تنها شرکت ها نیستند که برای معرفی خدمات خود سی دی مالتی مدیا طراحی می کنند، افراد عادی هم با اهداف مختلف اقدام به طراحی و ساخت اتوران هایی برای لوح های فشرده ی خود می نمایند.
یکی از این نرم افزارها که می تواند هم برای شرکت های نرم افزاری و هم برای کاربران معمولی برای اهداف تجاری و یا خصوصی مورد استفاده قرار گیرد CDMenuPro نام دارد. نرم افزاری قدرتمند و غنی از امکانات کامل و مناسب برای تمامی کاربران به دلیل بهره گیری از محیط کاربری جذاب، است. این ابزار که سهولت در استفاده از مهم ترین خصوصیات آن است امکان طراحی ساده با Wizard را فراهم می نماید. CDMenuPro ضمن پشتیبانی از انواع فرمت های تصاویر ، فرمت های صوتی و ویدئویی را برای پخش و اجرای نماهنگ ها هم با فرمت های مختلف را پشتیبانی کرده و می تواند تمامی Object هایی که در هرنوع طراحی می توان به کار برد را در یک Autorun حرفه ای گردآوری نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CDMenuPro Business Edition v6.30.0:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار و تنها و Drag-and-Drop
- پشتیبانی از اکثر Object های موجود نظیر عکس ، فیلم ، فلش ، متن و ...
- رایت انواع سی دی و دی وی دی به صورت اتوران
- ساخت تنها یک فایل با فرمت EXE برای اتوران ها
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری و نمایش هریک از آنها
- پشتیبانی از انواع صداها با کانال های متفاوت
- طرح های آماده بسیار زیبا و متعدد
- قابلیت قرار دادن گالری تصاویر
- ده ها طرح زیبا برای هریک از منوها
- پلیر داخلی نرم افزار
- امکان نمایش مستقیم Text ، Rich Text ، Image ، HTML و ... در اتوران
- امکان استفاده از آیکن های شخصی برای اتوران
- قابلیت اجرای یک فایل خاص پس از اجرای اتوران
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز 

 

دانلود 

لینک کمکی

نرم افزار بدست آوردن شماره تلفن از طریق بلوتوث با فرمت جاوا

نرم افزار جاوای x2blue برنامه ایست که به کمک آن قادر خواهید بود تا شماره طرف مقابل را به وسیله بلوتوث به دست آورید. بعد از دانلود این نرم افزار، دو فایل وجود دارد که یکی از آنها برای گوشی های نوکیا و دیگری برای گوشی های سونی اریکسون است. راهنمای استفاده از این برنامه را در ادامه مطلب بخوانید.

اهنمای استفاده از این نرم افزار:۱- ابتدا در صفحه اول این نرم افزار باید شماره خود را به این صورت وارد کنید تا شماره طرف مقابل به شماره شما ارسال شود. مثال: ۹۸۹351234567+۲- به دلیل اینکه این برنامه قبل از این که شما ۰۰ را بزنید بصورت خودکار + گذاشته، دیگر لازم نیست شما ۰۰ را بزنید.۳- سپس باید گزینه ok را بزنید تا نرم افزار بلوتوث های روشن را جستجو و شناسایی کرده و بصورت یک لیست در اختیارتان قرار دهد.۴- دکمه سمت راست را بزنید و سپس پایین حالا ok را بزنید. در این زمان یک پیام برای طرف مقابل ارسال خواهد شد که فقط کافیست طرف مقابل ok را بزند.۵- اکنون یک اس ام اس خالی از طرف مقابل ارسال می شود و می توانید شماره او را مشاهده کنید.