آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک گزارش از میزان دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را داشته باشید. نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد.
 این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.
DU Meter قابلیتی به نام View Connections  را داراست که شما میتوانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک میکند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DU Meter v4.01:
- شما را از تغییرات در اتصال های جدید با خبر میسازد.
- سازگاری کامل با XP و Vista و 7
- قابلیت تهیه یک گزارش به صورت HTML, Excel, PDF,...
- قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق بین یک بازه زمانی
- سازگاری با تمام اینترنت های Dial-Up, Cable, ADSL, Ethernet


توجه: بعد از نصب از بسته بودن برنامه مطمئن شوید(taskbar) و در پوشه crack فایل kill.bat را اجرا کرده تا کاملا بسته شود. در آخر نیز فایل های DUMeter.exe و DUMetersvc را در پوشه برنامه کپی کرده و فایل CRD.reg را در پوشه کرک اجرا کنید.
 

 

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد