Driver Genius Professional Edition 9.0.180 - مدیریت قدرتمند و کا

 

 

 

 

 

 

Driver Genius نام مشهروترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت درایورهای سیستم می باشد که هم اکنون جدیدترین نسخه آن به صورت کامل و رایگان برای استفاده شما عزیزان در سایت دانلود رایگان قرار داده شده است.

نرم افزار شناخته شده ای که قابلیت هایی همچون پشتیبان گیری، بازیابی، جستجو و به روزرسانی درایورهای سیستم را به کاربران خود می دهد. کافی است یکبار از این نرم افزار پرکاربرد استفاده کرده باشید تا به ضرورت وجود آن پی ببرید. بارها اتفاق افتاده که به طور مثال ویندوز جدیدی را بروری سیستم نصب کرده ایم اما یک یا چند سخت افزار سیستم همانند کارت صدا، کارت گرافیک، کارت شبکه و ... برای ویندوز ناشناخته مانده است و CD درایورهای آن نیز یا گم شده است و یا دیگر قابل استفاده نیست و دیگر این قطعات مهم در ویندوز جدید قابل استفاده نخواهند بود. اما نرم افزار Driver Genius Professional Edition این امکان را می دهد تا تنها با یک کلیک لیستی کامل از قطعات متصل به کامپیوتر شخصی خود را مشاهده نمایید.نرم افزار مدیریت درایورهای سیستم در این لیست درایورهایی را که ناشناخته هستند و یا احتیاج به به روز رسانی دارند را با آیکنی در کنار آنها مشخص میکند و شما کافی است آنها را انتخاب کنید تا نرم افزار به طور اتوماتیک و بصورت مستقیم آخرین نسخه درایور قطعه سخت افزاری را از اینترنت دانلود نماید و نصب نماید.

ویژگی جالب دیگر نرم افزار Driver Genius قابلیت گرفتن پشتیبان از تمام درایورهای موجود می باشد که شما قادر خواهید بود تمام آنها را بروی حافظه های جانبی ذخیره نمایید تا اگر زمانی ویندوزی جدید نصب کردید بدون نیاز به نرم افزارهای اضافی و یا CD های قطعات سریعا آنها را نصب نمایید و استفاده بهینه را از آخرین نسخه درایورها ببرید.

به روز رسانی خودکار، سریع و رایگان نرم افزار، قابلیت حذف کامل یک درایور، عیب یابی راه اندازها و ... قسمتی دیگر از امکانات نرم افزار می باشد که سبب پیشنهاد ما به شما عزیزان جهت دریافت این نرم افزار پر کاربرد می باشد. 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Driver Genius Professional Edition 9.0.180

  • مدیریت قدرتمند Driver ها ( راه اندازها )
  • پشتیبان گیری سریع و کامل از درایورهای موجود سیستم
  • فایل های به روز رسانی بیشتر و دانلود سریع تر توسط Download Manager جدید نرم افزار
  • بازگردانی تمام درایور ها تنها با یک کلیک
  • پشتیبانی کامل و عالی از ویندوز جدید و پر طرفدار Seven (Support Windows 7 now )
  • قابلیت ایجاد یک فایل اجرایی و مستقل از تمام درایورها جهت نصب اتوماتیک درایورها
  • قابلیت حذف کامل درایورهای اضافی و ناقص
  • بهبود بخشیدن عملکرد سیستم و کمک به پایداری آن
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از قبیل XP و Vista 

 

 

دانلود از سرور مستقیم   ( لینک تصحیح شد )

 

لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد