تاریک خانه ی دیجیتالی برای عکس های شما Adobe Photoshop Lightroom


 

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثیت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود انداخته اید اعمال کنید.

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom یک جعبه ابراز ضروری برای عکاسان حرفه ای دیجیتال است که یک محیط ساده برای مدیریت، تنظیم کردن و نمایش و عرضه ی، تعداد بیشماری عکس دیجیتالی را برای شما فراهم می سازد. با استفاده از Lightroom شما می توانید زمان بیشتری را در پس لنز دوربین به عکاسی بپردازید و در زمان کوتاهی پشت کامپیوتر عکس های گرفته شده را اصلاح نمائید. اگر عکاس حرفه ایی هستید Lightroom با محیط ساده خود به شما این امکان را می دهد که عکس ها را که در طول روز گرفته اید به سرعت مشاهده کنید و روی آنها کار کنید همانند تمامی عکسی های دیگری که در طول زندگی خود گرفته اید.
Lightroom به شما این توانایی را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، مرتب ، دسته بندی ، تصحیح ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و با تنظیم نور و رنگ عکس ها بهترین حالت را برای بالا بردن کیفیت عکس خود بدست آورید. واسط کاربری Lightroom بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس ها را با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom 2.5.605155 :- پشتیبانی از بیش از 150 فرمتهای تصویر برداری و فراهم ساختن قابلیتی منحصر بفرد را برای کار بر روی فایلهای JPEG, TIFF, DNG یا ردیف های تصویری
- برخورداری از رابطه های منظم و زیبا
- ابزار حرفه ای برای ویرایش و بهترین امکانات لازم برای: تنظیم روشنایی، آهنگ منحنی ها، اعوجاج لنزها و قالب های رنگ
- قابلیت بارگزاری، ذخیره، تنظیم و دریافت خروجی از دریف های تصویری
- ویرایش غیر مخرب
- نمایه های عکس ها
- راحتی در فراگیری و کار با نرم افزار
- سازگار با ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ... 

 

قیمت: 299.00 دلار آمریکا

دانلود - 138 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد