رفع بدسکتورهای هارد دیسک با HDD Low Level Format 2.36.1181 (کار

 

 

 

 

  

یکی از مشکلات عمده ای که برای هارد دیسک ها رخ می دهد گرفتار شدن به بدسکتورهای متعدد در اثر تکانهای شدید می باشد. در توضیح واژه بدسکتور باید اینگونه گفت که: سطح دیسک هارد شما پر از سکتورهای کوچک می باشد که اطلاعات شما روی آنها ثبت می شود وقتی که هارد شما در هنگام کار ضربه میخورد و یا تکان شدیدی به خود می بیند این سکتورها آسیب می بیند و امکان بازنویسی و بازخوانی اطلاعات بر روی آنها از بین می رود به این سکتور خراب در اصطلاح کامپیوتری بدسکتور گویند. بدسکتورهای به وجود آمده به هیچ وجه ترمیم نمیشوند و عملا از بین می روند، نرم افزار حاضر بدسکتورهای ایجاد شده را در یک جا جمع کرده و آنها را از دور هارد خارج میکند تا مزاحم کار سکتورهای دیگر نشوند و در کار هارد دیسک اختلال ایجاد نشود.


ویژگی های کلیدی نرم افزار HDD Low Level Format 2.36.1181 :

- پشتیبانی از کلیه سیستم های عامل مایکروسافت
- رایگان و بدون محدودیت در استفاده
- پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها همچون: ATA,SATA,SCSI- پشتیبانی از هارد دیسکهای شرکتهایی چون: Maxtor,Samsung,Seagate,Hitachi- امکان فرمت سطح پایین هاردهای خارجی
- خارج کردن سکتورهای خراب از دور هارد دیسک

- و...


توجه کنید که این نوع فرمت هارد دیسک شما را کاملا پاکسازی میکند و کلیه اطلاعات شما بطور کامل پاک می شود، همچنین فرمت ساعتها طول می کشد پس قبل از هرگونه اقدام از کلیه اطلاعات خود پشتیبان بگیرید.


دانلود فول | لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد