فایل یا پوشه ای را به اشتباه از روی کامپیوتر خود حذف کرده اید؟ سطل بازیافت (Recycle Bin) خود را خالی کرده اید؟ نگران نباشید، نرم افزار Undelete NOW قابلیت بازیابی آخرین فایل های حذف شده را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار قدرتمند به سرعت و به آسانی این کار را انجام می دهد.

دانلود

اگر المپیک در ایران برگزار می شد

طبق اخرین اخبار به علت بسته نبودن جاده مسیر دوچرخه سواری که از تهران تا جمکران بود تا حالا 27 تصادف دوچرخه سواران با ماشین گزارش شده است.  
نیروی انتظامی اعلام کرد از روز اول شروع المپیک تا حالا حدود 45
0 هزار بدحجاب و بیحجاب را پس از اینکه به تذکرات توجه نکردند بازداشت کرد و بازداشتها هم چنان ادامه دارد.
   
به علت نبودن توالتهای عمومی در سطح شهر تهران تا الان 2350 ترکیدگی مثانه و کلیه گزارش شده که پزشکان مشغول مداوای انان هستند.


در پی حضور تیم اسرائیل در ایران ، ایران المپیک را تحریم کرد و از شرکت در آن خودداری میکند.
 
در مسابقات شنای زنان از حضور مردان جلوگیری شد و برای اینکه در موقع پخش مسابقه شئونات رعایت شود در اب گرد زغال ریختند تا اب سیاه شده و زنان دیده نشوند! در پی این تصمیم قرار شد که برنده مسابقه به قید قرعه انتخاب شود.
 
در مسابقات پرش با نیزه زنان به علت برگزاری مسابقات در یک مکان بسته و پایین بودن سقف انجا تا اکنون 4 نفر از شرکت کنندگان به علت برخورد با سقف ، به سقف پاشیده شدند و امدادگران مشغول جدا کردن این نفرات با کاردک از سقف هستند.
 
به علت سهمیه بندی بنزین مسابقات اتوموبیل سواری و موتور سواری برگزار نشد.
 
در مسابقه دو میدانی در 100 متر به علت چاله چوله بودن مسیر از 10 نفر شرکت کننده یک نفر توانست خود را به 5 متری خط پایان برساند و متاسفانه او هم در ۵ متری خط پایان به علت وجود چاله ای عمیق در مواجهه با این چاله و سرنگون شدن جان خود را از دست داد!
 
مسابقات کشتی با گرمکن ورزشی برگزار میشود.

در مسابقات اسب سواری ، شرکت کننده ایران به علت نبود اسب مناسب با الاغ شرکت کرد که در پی این اقدام کمیته المپیک این شرکت کنند را به خاطر دوپینگ از مسابقات محروم و الاغ او را دو سال به حبس محکوم و از حضور در کلیه مسابقات محروم کرد.  
پس از برگزاری مسابقات قایقرانی در یکی از رودخانه های رشت بنام گوهر رود تا اکنون 150 نفر از شرکت کنندگان به بیماریهای ناشناخته و اسهال شدید مبتلا شدند. توضیح اینکه فاضلاب رشت در رودخانه گوهر رود میریزد و این رودخانه نیز به نوبه به دریا میریزد.


سلام                      سلام                         سلام                             سلام 

امروز تولد یک سالگی KianSoft هست و خیلی خوشحال تونستم تو این یک سال کمک کرده باشم به شما دوستان عزیز و ممنون تو یک سال منو حمایت کردین 

بازم میگم اگه کسی هر چیزی خواست اعم از نرم افزار ، سخت افزار ، بازی ، درایور سخت افزار و یا هرچیزی دیگه مثل موبایل ، برنامه های یاهو و یا کدهای جاوا براتون آماده میکنم 

ezraeeel_mar@yahoo.com 

2350-516-0935 

3891-477-0912 

علی کیانی 

بازم ممنون 

BitDefender Antivirus 2009


یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس های حال حاضر دنیای کامپیوتر است که توسط کمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی و ارائه شده است. این آنتی ویروس در سال های اخیر به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافته و نظر بسیاری از کاربران رایانه ای دنیا را به خود جلب کرده است.اخیرا نسخه ی 2009 از این ضد ویروس قدرتمند طراحی شده که با نام BitDefender Antivirus 2009 عرضه شده است، این ضد ویروس دارای یک بانک اطلاعاتی قدرتمند بوده که دارای قابلیت Update و بروز رسانی است که آن را همواره در شناسایی و کشف جدیدترین ویروس های دنیا یاری می رساند، از دلایل اصلی برتری این ضد ویروس نسبت به دیگر رقبای خود، قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع داده های آلوده، محیط کاربری ساده، بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز، قابلیت به روز رسانی سریع بانک اطلاعاتی و قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد. قابلیت های کلیدی نرم افزار BitDefender Antivirus 2009: - افزایش قابلیت شناسایی ویروس ها در بخش B-HAVE برنامه، جهت کشف ویروس های جدید که این بخش برنامه، ویروس ها را از روی رفتار مشکوک و بهره گیری از فن آوری های نوین و بی نظیر خود شناسایی کرده و حذف می کند - قابلیت شناسایی و حذف Rootkit ها و دیگر نرم افزار مشکوک موسوم به جاسوس افزارها و کنترل از راه دور سیستم - دارای قابلیت جدید Web Scanning، جهت جلوگیری از آلودگی ویندوز شما در هنگام گشت گذار کاربر در دنیای اینترنت - محافظت از ویروس هایی که از طریق به اشتراک گذاری داده ها به صورت p2p و یا ارتباط از طریق پیام رسان ها رد و بدل می شوند - قابلیت مبارزه با هرزنامه ها، بعلاوه فیـلترینگ ایمیل های آلوده و هرزنامه و سازگاری کامل با نرم افزار Outlook شرکت مایکروسافت - دارای سیستم هوشمند فیلتر سازی URL, Whitelist/Blacklist, Charset وImage ها و ... - محافظت زنده از ویندوز شما، و جلوگیری از ورود هرنوع جاسوس، مخرب افزار و تبلیغات ناخواسته به سیستم - بررسی، کشف ، شناسایی و نابودسازی جاسوس ها - به روز رسانی و آپدیت های ساعتی سریع - هسته ویروس یاب مورد تائید آزمایشگاه آمریکائی ICSA - و ... ویژگی های جدید در این نسخه: - سرعت عمل بالا در اسکن کردن هارد دیسک - بالا بردن سطح امنیتی و کنترل کامل و بی وقفه در برابر حملات ویروسی و هکری - تغییرات در ظاهر آنتی ویروس و همچنین ویژگی 2 لایه ایی بودن در پوسته آنتی ویروس و تنظیمات - مانیتور کردن چند کاربر و مدیر اصلی سیستم - بهینه شدن فایروال آن و همچینن عملکرد سریع در برابر خطرات جدید و واکنش بسیار بالا - اسکن کردن داخل فایل های ایمیج و حذف ویروس ها به گونه ایی که به فایل اصلی آسیبی نمی رسد و همچنین اسکن در داخل فایل های Rar که به همین صورت عمل می کند

حجم فایل :51.21 MB

دانلود

پک تم بسیار زیبا و بی نظیر مخصوص گوشی های سونی اریکسون در ابعاد 176x220
پیشنهاد میکنم ۱۰۰٪ دانلود کنید ٫ دانلود به صورت کلی و جداگانه
 
                            
 
 
                                                    دانلود (۳مگابایت)به صورت کلی

اینم یه سری سایت پروکسی  

 

 

 

میتونی تو ادامه مطلب ببینی

ادامه مطلب ...

آماده باش ، پیش از زنگ خوردن گوشی و دریافت اس ام اس

در عوالم موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح “تک زدن” و “تک گرفتن” وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.
همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید.

برای اینکار:
از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:
Settings > Connection > GPRS
سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد.

در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس).
با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد  ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.
اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.

با این ترفند آنتی ویروس ماهری بشوید

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!اولین قدم برای اسکن کردن کامپیوترتان نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر می باشد.

برای انجام این کار : ابتدا با مراجعه به My Computer بروی منوی Tools کایک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Folder Options کلیک کنید. سپس بروی برگه View کلیک کنید و در این برگه تیک کنار عبارت های Show Hidden Files and Folders را فعال کنید و تیک کنار عبارت Hide Extensions For Known File Types را بردارید و بروی عبارت OK کلیک نمایید.
اینک از طریق مسیر C:/Windows/system32 به پوشه System32 مراجعه کنید. پس از ورود به پوشه system32 بروی منوی View کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Details را انتخاب کنید.
حال در پوشه system32 بروی جدا کننده Date Modified کلیک کنید و آنرا به سمت راست بکشید به طوری که تاریخ تمامی فایل ها یه طور کامل نمایش داده شود.
فایل های نمایش داده شده در پوشه system32 فایل های سیستمی مربوط به ویندوز می باشد که اکثرا با پسوند dll می باشد و این بخش معمولا مورد هدف ویروس ها و Spyware قرار می گیرد و خود را در بین این فایل ها مخفی می کنند.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر این فایلهای قرار گرفته در این بخش دارای یک زمان مشخص می باشد و این زمانها (مثلا 8/10/2004) معرف این می باشد که مایکروسافت در این تاریج برنامه مربوط به فایل مورد نظر را به پایان رسانیده است (ترفندستان) و در واقع این زمان ها هیچ ربطی به زمان نصب ویندوز ندارد. حال اگر ویروس و یا spyware به این بخش حمله کند زمان آن با زمان فایل های سیستمی موجود در پوشه system32 مطابق ندارد و زمانی جدید تر از زمان مربوط به فایلهای سیستمی ویندوز خواهد بود و به راحتی از طریق مشاهده زمان های قرار گرفته در Date Modified قابل تشخیص می باشد. البته نکته بسیار مهم که باید توجه شود این است که نصب یک سخت افزار جدید و یا یک نرم افزار خاص می تواند فایلی را در این بخش کپی کند که زمان آن با زمان فایل های سیستم مطابق ندارد.

پس برای اینکه فایلی را در این بخش به اشتباه پاک نکنید روشی را مطرح میکنیم که این اشتباه رخ ندهد:
اگر میان فایل های واقع در پوشه system32 به فایلی برخورد کردیدکه تاریخ آن با تاریخ فایل های سیستمی ویندوز مطابقت نداردبروی این فایل کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید. سپس در پنجره Properties بروی برگه Version کلیک کنید و در این برگه نام کمپانی و ورژن فایل مورد نظر را مطالعه کنید.
اگر اطلاعات این فایل شامل نام کمپانی و خیلی اطلاعات دیگر برایتان آشنا نبود نام فایل مورد نظر را در موتور جستجو گر گوگل تایپ کنید و اگر در نتایج جستجو به این اشاره شده بود که این فایل ویروس است حتما آن را پاک کنید ولی اگر در نتایج جستجو به آلوده بودن این فایل اشاره نشده بود این فایل به واسطه یک سخت افزار و یا نرم افزاری به وجود آمده است