در صورت فراموش کردن رمز بایوس(ستاپ) سه راه حل در پیش روی شما قرا

 

سوال: 1-اگر در هنگام بالا آمدن سیستم پسورد را فراموش کرده باشیم چه باید کرد آیا به جز خارج کردن باطری مادر بورد راهی دیگر است2- در اینترنت اگر به ایمیلم کسی چیزی فرستاده باشد چگونه می توان همان ایمیل را برای شخص دیگری فرستاد لطفا مرا راهنمایی کنید. با تشکر

 جواب: الف. در صورت فراموش کردن رمز بایوس(ستاپ) سه راه حل در پیش روی شما قرار دارد:
1. استفاده از رمز های مادر. یعنی رمز هایی که روی همه بایوس های یک نوع کار میکند. البته برای این کار باید رمز مخصوص مدل بایوس خودتان را پیدا کنید. مثلا در صورتیکه بایوس شما award است رمز بایوس های Award.
2. بر داشتن باتری بایوس.
3. استفاده از کد های اسمبلی که البته آن هم بسته به نوع بایوس فرق میکند. البته شما میتوانید از نرم افزارهای آماده این کار نیز استفاده کنید. مانند CMOS Killer و یا CMOS BIOS Password Cracker و یا Bios Password Finder.


ب. برای این کار در صفحه نمایش ایمیل، گزینه ای با عنوان Forward وجود دارد. با استفاده از این دکمه شما میتوانید ایمیل را عینا به آدرس دیگری ارسال کنید. با زدن این دکمه آدرس طرف مقابل از شما خواسته میشود. در صورتیکه از یاهو استفاده میکنید، در این صورت آدرس ارسال کننده در قسمت ابتدا ایمیل قرار میگیرد که شما میتوانید آن را حذف کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد