کد برای موبایل

سلام

امروز یه مژده به اونایی که موبایل نوکیا دارن

آقا برای چی میخوایی موبایلت رو بدی به این خدمات موبایلی ها کلی هم پول بدی تا یه فلش معمولی کنن

خوب من کدش رو میدم مجانی خرجش هم یه نظر هست

  1. کد برای ریست کردن گوشی نوکیا             #7370#*
  2. کد برای فرمت یا فلش گوشی 

اول از همه گوشی رو خاموش کن بعد دکمه سبز گوشی که مکالمات رو جواب میدی

 رو با کلید * و شماره ۳ باهم نگه دار بعد گوشی رو روشن

 کن نگه دار تا نوشته فرمت بیاد بعد ول کن تا گوشی فرمت بشه

به همین راحتی ولی خدایی نظر ندی ناراحت میشم

نظرات 3 + ارسال نظر
من جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:09 http://khishtan.blogsky.com

سلام
لطفا چند آهنگ جدید گوشی را برای دانلود در وب بگذار ممنون

سلام دوست عزیز
چشم من تا آخر این هفته هم برنامه نوکیا و هم سونی اریکسون و هم موتورولا میارم
البته منظورم از برنامه هم بازی هست هم برنامه هم تم و هم آهنگ هستش

محمد دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:14

دمت گرم داداش کارت درسته

جاوید چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:25

علی من جاوید هستم وبلاگت خیلی باحاله باهاش حال میکنم جاوید{کافی نت کولاک}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد