اس ام اس های عاشقانه

 

من از نهایت شب حرف می زنم من از نهایت تاریکی و از نهایت شب حرف می زنم اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیار و یک دریچه که از آن به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
هرگز برای
عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
درود بر تمام
عاشقانی که راه عشق را پیمودند و عشق را در سینه حبس کردند و حرمت آنرا نگه داشتند... درود بر تمام عاشقانی که عشق را فهمیدند و از عشق به زیباییها رسیدند
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
خون که قرمزه رنگ
عشقه / اما اشک که بیرنگه درد عشقه
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی / شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی
آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
پروردگارابه من بیاموز دوست بدارم کسانی راکه دوستم ندارند ..
عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند...بگریم برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...به من بیاموز لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند... محبت کنم به کسانی که محبتی درحقم نکردند...........
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
چه غریبانه میگریست آن شب بی تو تکه ابری که سکوت وجودم رو فهمید و
چه غریبانه خندیدم آن روز که بی تو مرگم را فهمید
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
دلم را هیچکس باور نداشت / هیچکس کاری به کار من نداشت
بنویسید بعد مرگم روی سنگ / با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ
او که خوابیده است در این گور / بودنش را هیچکس باور نکرد
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
در ماشین به پیرمردی برخوردم که دسته گل زیبایی را در دست داشت و خوشحال به نظر می رسید در دل به او حسودی کردم که نگاری را می جوید از نگاهم فهمید دسته گل را به من داد و گفت این گلها به کار تو بیشتر می اید مطمئن هستم که همسرم هم بیشتر خوشحال می شه از ماشین پیاده شد و به سوی گورستان بر سر مزار همسرش رفت.
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
روزی از
عشق خودم را حلق آویز می کنم و آخرین آرزوی من این است در روی طناب اسم تو را حک کنم تا حداقل در مرگم فکر کنم همیشه در کنارت خواهم بود
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
در همه عالم گشتم و
عاشق نشدم
تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
گفتمش بی تو چه میباید کرد ؟ عکس رخساره ی ماهش را داد .. گفتمش همدم شبهایم کو ؟ تاری اززلف سیاهش راداد .. وقت رفتن همه رومیبوسید به من ازدور نگاهش راداد .. یادگاری به همه داد و به من... انتظار سرراهش را داد ..!!
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند.
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد
عجب از محبت من که در او اثر ندارد
غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد
دل من ز غصه خون شد دل تو خبر ندارد
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند.
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
گلهای یاس تو باغچه غروبا بونه میگیرن همشون یه عهدی بستن سر خاک تو بمیرن
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
با چنان
عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
عاشقی مقدورهر عیاش نیست
غم کشیدن صنعت نقاش نیست
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
کاش می شد
عشق را ابراز کرد یا که عشق را با سحر اغاز کرد لحظه به لحظه دم به دم ساعت به ساعت خواهمت گر خوشم یا نا خوشم در هر دو حالت خواهمت
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
اگه تو کوچه پس کوچ های دلم گم شدی.دنباله کسی نگرد که آدرس بهت بده چون غیر از تو کسیی اونجا نیست
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
ای نگاهت نخی از مخمل وابریشم.....چندوقتی است که به تو میاندیشم
به تو اری به همان منظر دور......به همانسبز صمیمی به همان باغ بلور
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
عشق ، سپیده دم ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق . ( بالزاک )
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
میدانی چه می شود وقتی تمام احساساتت و
عشقت را جمع کنی و همه را به یک نفر هدیه کنی ..! مایه نشاطش باشی و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بی اعتنا باشد و بی تفاوت . اینچنین است که لحظه های خاموشی جان می گیرد
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
زندگی دفتری از خاطرهاست ... یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ... یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
زندگی شهد گل است
میخوردش زنبور زمان
آنچه می ماند از آن
عسل خاطره هاست...
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همینجاست بخند
دست خطی که تو را
عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
آن خدایی که بزرگش خواندی
بخدا مثل تو تنهاست بخند...
=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=-._=
نشنو از نی نی حصیری بینواست
بشنو از دل دل حریم کبریاست
نی بسوزد خاک و خاکستر شود
دل بسوزد خانه ی دلبر شود...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد