آلبوم جدید و فوق العاده زیبای از سیاوش قمیشی به نام رگبار

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای از سیاوش قمیشی به نام رگبار با دو کیفیت

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید / دانلود یکجا Mp3 & OGG

توضیح : بی شک لقب بهترین آلبوم سال منتسب به این آلبوم هست

 

 

 

Mp3 128 

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ

جنگل بدون ریشه

دل تنگی

چوب خط

گل من

پرنده مهاجر

خدا جون

تو بارون که رفتی

دنبال خودت نگرد

سرور ۲

جنگل بدون ریشه

دل تنگی

چوب خط

گل من

پرنده مهاجر

خدا جون

تو بارون که رفتی

دنبال خودت نگرد

Ogg 56 

دانلو کل آلبوم در یک فایل زیپ

جنگل بدون ریشه

دل تنگی

چوب خط

گل من

پرنده مهاجر

خدا جون

تو بارون که رفتی

دنبال خودت نگرد

سرور ۲

جنگل بدون ریشه

دل تنگی

چوب خط

گل من

پرنده مهاجر

خدا جون

تو بارون که رفتی

دنبال خودت نگرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد