Okoker Shutdown Expert v1.4

برو ادامه مطلب عمرا ضرر نمیکنی

 

برای علاقمندان به رایانه بارها پیش آمده است که به دلایل مختلف قادر به خاموش کردن سیستم سر ساعتی معین نبوده اند. برای مثال کارهایی چون اسکن برای ویروس، دانلود فایلهای سنگین از اینترنت، عملیات Defragmentation و  ... از جمله عملیاتی هستند که به وقت زیادی نیاز دارند و در بسیاری اوقات کاربر وقت کشیدن انتظار برای پایان یافتن آن را ندارد، بنابراین سیستم را به حال خود رها کرده و پس از ساعت ها از تمام شدن دانلود بار دیگر به ان سر میزند و سپس خاموش می کند. این عمل در شبها هنگام گوش دادن به موسقی نیز می تواند تکرار شود که شخص علاقه ای برای بلند شدن و قطع موسیقی را ندارد. با تمامی این اوصاف، نیاز به نرم افزار و تایمری مناسب برای خاموش کردن سیستم سر ساعت معین امری ضروریست.

Shutdown Expert نام نرم افزاری مفید از سری نرم افزارهای کاربردی شرکت Okoker است که ابزاری کوچک برای زمانبدنی و انجام خودکار عملیات خاموش کردن، شروع مجدد، ورود به ویندوز و به خواب بردن و از خواب بیدار کردن رایانه در زمان های معین و دلخواه شماست. برای مثال می توانید تنظیم کنید سر ساعت 5 سیستم خاموش شود، یا تا 5 ساعت آینده و یا اینکه هر روز یا هرهفته در روز مشخصی سیستم سرساعت پنج خاموش شود !

برخی ویژگی های نرم افزار Okoker Shutdown Expert 1.4 :

- تنظیم زمان مشخصی برای اجرای عمیلات خاموش کرد( ShutDown )، شروع مجدد (Restart )، ورود به ویندوز(Logon) و یا خواباندن رایانه (Sleep) .- تنظیم محدوده و بازه زمانی مشخصی به صورت تقویم وار برای اجرای عمیلات خاموش کرد ( ShutDown )، شروع مجدد (Restart )، ورود به ویندوز(Logon) و یا خواباندن رایانه (Sleep) .

- جلوگیری از اتلاف نیروی رایانه وخاموش ماندن بیهوده آن.

- استفاده ی بسیار ساده و محیط آشنای نرم افزار

- سازگاری با تمامی نسخه های رایج سیستم عامل ویندوز 98/ME/NT/2000/XP/2003 Server و Vista .

www.windows.blogfa.comدانلود با حجم 1.5مگابایت                              www.windows.blogfa.comکرک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد