وضع ایران ما

هیچ وقت نمیخواستم وبلاگم سیاسی باشه

ولی نشد خیلی حرفا که تو دلم هست رو نگم

تو تمام کشورهای دنیا دغدغشون اینه که مشکل جوونشون رو حل کنند اما تو ایران برعکس کله دنیا هست

کل دغدغشون اینه که به لباس و مو و تریپ یه جوون الکی گیر بدن

حالا معلوم نیست همون خانم هایی که باصطلاح خواهر میگن بهشون توی ماشینهای گشت ارشاد چه کثافت کاری هایی میکنن با مامورهای محترم نیروی انتظامی

بد به دختر بیچاره مردم تو خیابون گیر میدن و آبروی یه دختر رو برای همیشه میبرن

بازم میگم وبلاگ من هیچ وقت سیاسی نبود

و من هم سیاسی نبودم

ولی خدایی خسته شدم

خدا کنه خدا خودش به ما جوونها رحم کنه

خدا این آدمهای که به اسم اسلام خون این مردم رو تو شیشه کردن رو به جزای خودشون برسونه

به قول همای که تو کنسرتش میگه :

ای آقایون ............

دوزخ ما چشم به را شماست

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:11

سلام علی آقا انقدر اعصاب خودت وخورد نکن . من با اینکه خودم یه دختر چادر مقنعی ومحجبه هستم شدیدا با این کار مسولین گشت ارشاد مخالفم ومعتقد هستم همانطور که بمب اتم هیروشیما وناکازاکی را ویران کرد و اثرات ویرانگرش تا نسل ها بعد ادامه پیداکرد اقدام قبیحانه مسولین گشت ارشاد بر روی اسلام.افکار وعقاید واز همه مهمتر شخصیت مردم اثر می گذارد. در ضمن آدم اگر حرف دلش را بزند به این معنی نیست که سیاسی حرف زده... هر چه می خواهد دل تنگت بگو. به خدا توکل کن . خداحافظ

شبنم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:21

ممنونم.................

شبنم سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:21

ممنونم......................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد