داستان پیدایش انسان 

 

خیلی جالبه امروز یکی از دوستام برام تعریف کرد  

توصیه میکنم حتما بخونید  

میتونید برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید .

خدا خر را آفرید و
به او گفت: تو بار خواهی برد، از زمانی که تابش آفتاب آغاز می شود تا زمانی که
تاریکی شب سر می رسد. و همواره بر پشت تو باری سنگین خواهد بود. و تو علف خواهی
خورد و از عقل بی بهره خواهی بود و پنجاه سال عمر خواهی کرد و تو یک خر خواهی بود.
خر به خداوند پاسخ
داد: خداوندا! من می خواهم خر باشم، اما پنجاه سال برای خری همچون من عمری طولانی
است. پس کاری کن فقط بیست سال زندگی کنم و خداوند آرزوی خر را برآورده
کرد.

خدا سگ را آفرید و به او گفت: تو نگهبان خانه انسان خواهی بود و بهترین دوست و
وفادارترین یار انسان خواهی شد. تو غذایی را که به تو می دهند خواهی خورد و سی سال
زندگی خواهی کرد. تو یک سگ خواهی بود.سگ به خداوند پاسخ داد: خداوندا! سی سال
زندگی عمری طولانی است. کاری کن من فقط پانزده سال عمر کنم و خداوند آرزوی سگ را
برآورد
خدا میمون را آفرید و به او گفت: و تو از این سو به آن سو و از این شاخه به آن شاخه
خواهی پرید و برای سرگرم کردن دیگران کارهای جالب انجام خواهی داد و بیست سال عمر
خواهی کرد.و یک میمون خواهی بود.
میمون به خدا پاسخ داد: بیست سال عمری طولانی است، من می خواهم ده سال عمر کنم. و خداوند آرزوی
میمون را برآورده کرد .
سرانجام خداوند انسان را آفرید و به او گفت: تو انسان هستی. تنها مخلوق هوشمند روی
تمام سطح کره زمین. تو می توانی از هوش خودت استفاده کنی و سروری همه موجودات را
برعهده بگیری و بر تمام جهان تسلط داشته باشی. و تو بیست سال عمر خواهی
کرد.انسان گفت: سرورم! گرچه من دوست دارم انسان باشم، اما بیست سال مدت کمی
برای زندگی است. آن سی سالی که خر نخواست ، آن پانزده سالی که سگ نخواست و آن ده
سالی که میمون نخواست زندگی کند، به من بده.و خداوند آرزوی انسان را برآورده
کرد.
و از آن زمان تا  کنون انسان فقط بیست سال مثل انسان زندگی می کند .
و پس از آن،ازدواج
می کند و سی سال مثل خر کار می کند مثل خر زندگی می کند ، و مثل خر بار می
برد…!!!و پس از اینکه فرزندانش بزرگ شدند، پانزده سال مثل سگ از خانه ای که در
آن زندگی می کند، نگهبانی می دهد و هرچه به او بدهند می خورد
و وقتی پیر شد، ده سال مثل میمون زندگی می کند؛ از خانه این پسرش به خانه آن دخترش می رود و سعی می کند مثل میمون نوه هایش را سرگرم کند
زندگی که انسان از خدا خواست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد