شاید شما هم از دسته افرادی باشید که از آنتی ویروس قدرتمند نود32 با عنوان های ESET Smart Security , Eset nod32 Antivirus , ... استفاده نمائید .
اگر از این نرم افزار استفاده میکنید و میخواهید که این نرم افزار همه ی ویروسهای سیستم شما را بشناسد باید دیتابیس و برنامه را آپدیت کنید.به روز رسانی این نرم افزار حجم زیادی ندارد و پهنای باند شما را زیاد نمیگیرد اما اگر به روز شود دیگر میتوانید خیالتان راحت باشد که هیچگاه سیستمتان ویروسی نمیگردد.
از مشکلاتی که در سرراه به روز کردن این آنتی ویروس وجود دارد این است که هر چند وقت یکبار به یک روز عبور و کد جدیدی نیاز دارد که این رمز خیلی ها رو از آپدیت کردن منصرف میکند. چندی بود اکپر افراد از نرم افزاری سبک به نام NOD Login با چند نسخه استفاده میکردد که این نرم افزار بعد از مدتی از کار افتاد و دیگر نتوانست به دیتابیس وصل شود و مشکل را حل نماید.
حالا بر اساس درخواستهای زیاد کاربران تصمیم گرفتیم روشی معرفی کنیم تا همیشه به راحتی بتوانید نرم افزار nod32 خود را آپدیت کنید.

یک سایت چینی قدرتمند که شاید شما هم اسم آن را شنیده باشید هر روز پسووردها و کدهای جدید این نرم افزار برای به روزرسانی را قرار میدهد تا همه ی مردم دنیا به راحتی به این سایت وصل شوند و از کدهای به روز آن استفاده نمایند.
نام این سایت قدرتمند nod321است که با آدرس www.NOD321.com در دسترس است.

فقط کافیست شما وارد این سایت شوید ( شاید لود سایت کمی طول بکشد ولی حتماً بالا می آید) و از کدهیا آن که در صفحه اصلی قرار دارد استفاده نمائید.

به همین سادگی به همین خشمزگی 

 

 

من خودم تست کردم جواب داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد